Formular F-PS-06-03, Ediția 1, Revizia 0, data 09.06.2023.
Compania «BPM-TRADE» SRL este încrezută că succesul depinde de calitatea ridicată a produselor fabricate, care trebuie să corespundă așteptărilor clienților și consumatorilor sau să le depășească. O condiție necesară pentru această încredere este responsabilitatea pentru asigurarea calității tuturor produselor și serviciilor oferite de companie.
«BPM-TRADE» SRL a implementat și menține un sistem de management al calității (SMC) conform cerințelor standardului internațional ISO 9001:2015.
Compania este dedicată îmbunătățirii continue a reputației brandului ce fabrică produsele și menținerii unei relații de încredere cu consumatorii prin implementarea și dezvoltarea sistemelor de control al calității, conform standardelor și practicilor stabilite. Pe toate piețele unde comercializăm produsele noastre, obiectivul este îmbunătățirea continuă și sistematică, iar toți indicatorii de performanță sunt măsurați, evaluați și confirmați de către serviciile interne și organizațiile externe.
Compania „BPM-TRADE” crede că responsabilitatea pentru atingerea unor indicatori ridicați de calitate revine fiecărui angajat în parte prin îndeplinirea atribuțiilor sale de muncă și prin crearea unor relații benefice cu părțile interesate.
Principiile de calitate enunțate mai jos sunt fundamentale în angajamentul „BPM-TRADE” SRL față de calitatea produselor fabricate:
Ø A fabrica produse și a oferi servicii care să respecte cele mai înalte standarde de calitate și așteptările clienților;
Ø A răspunde tuturor cerințelor normative și oficiale sau a le depăși;
Ø A asigura indicatori de calitate constant ridicați prin implementarea și certificarea sistemelor eficiente de management al calității, în conformitate cu standardul internațional ISO 9001:2015 în toate domeniile de activitate ale întreprinderii;
Ø A confirma eficiența sistemelor de management al calității prin efectuarea de audituri interne și externe planificate;
Ø A crea capacități funcționale în domeniul calității prin implementarea unor programe structurale de dezvoltare a abilităților tehnice, sporirea conștientizării, managementul riscurilor și creșterea nivelului de competență;
Ø A revizui sistematic politicile, standardele, practicile și procedurile în domeniul calității pentru a gestiona eficient riscurile asociate cu modificările produselor, proceselor SMC și tehnologiilor;
Ø A stabili anual obiective măsurabile în domeniul calității pentru toate structurile companiei, pentru a garanta îmbunătățirea constantă în conformitate cu standardele;
Ø A lua măsuri necesare pentru ca furnizorii și subcontractorii să își asume obligații similare în domeniul calității și a evalua materialele și serviciile pe care le furnizează, utilizând audituri ale furnizorilor și controlul la recepția mărfii și serviciilor;
Ø A disemina informații despre aspectele calității în rândul furnizorilor, subcontractorilor și clienților prin identificarea informațiilor necesare pentru consumatori;
Ø A răspândi informații despre aspectele, strategiile și realizările în domeniul calității în rândul partenerilor, clienților, consumatorilor și principalelor părți interesate care influențează sistemele de management al calității ale companiei sau sunt influențate de aceste sisteme.
Ca Director Administrativ, susțin Politica de calitate. Acest document este aprobat de conducerea superioară, trebuie să fie la dispoziția șefului fiecărei structuri și să fie comunicat tuturor angajaților.
Responsabilitatea pentru implementarea cu succes a acestor principii revine fiecărui angajat al „BPM-TRADE” SRL la toate nivelurile și în toate structurile companiei.